niedziela, 15 listopada 2015

Alize Cotton Gold Batik nr 3304


Soczyste kolory włóczki spowodowały, że pierwsze określenie jakie mi się nasnęło to sorbet owocowy i tak pozostało. ;)
Moje odczucia podczas tworzenia tej chusty były mieszane, ponieważ trzymając motek w ręku mówię, śliczne kolory, ale podczas tworzenia chusty mówię: "Nieee, one do siebie w ogóle nie pasują!", ale kiedy zobaczyłam efekt końcowy chusty, powiedziałam :
"Wow! Jednak wygląda pięknie!"


Wzór jaki wybrałam do tego dzieła, umieszczam poniżej



Ta powstała z jednego motka, gdyż tyle akurat włóczki miałam, jest troszkę mała, ponieważ nie można się swobodnie nią omotać. W najdłuższym miejscu mierzy 95 cm, a w najszerszym 47cm. Mimo wszystko jest piękna.


Jak już wcześniej wspomniałam włóczki Alize Cotton Gold Batik są póki co moimi faworytkami pod względem kolorystycznym oraz łatwości przerabiania, polecam szydełko 3,5mm do pracy z tą włóczką.


1 komentarz:

  1. Hi Moniq,
    thank you very much for your post. I love this scarf and the colors so much, I just had it crochet for myself :)
    Bianca

    OdpowiedzUsuń